Traim in Romania si ce-i cu asta,ne-a obligat cineva?

             Traiesc in Romania,cine dreaq m-a pus sa raman aici?Saptamana asta am aflat cu stupoare ca unul dintre copiii mei NU EXISTA,CNP-ul lui este invalid si asta doar de cateva zile,pana acum nu am avut probleme.A avut noroc pentru ca exista si oameni in tara asta de  doi bani si a  fost internat si tratat corespunzator de oameni care au ramas stupefiati de situatie,oameni care ne-au acordat tot sprijinul fara  nici un comentariu.Nu am reusit sa aflu cui anume i-a fost repartizat CNP-ul copilului meu la „n” ani dupa nasterea si inregistrarea lui la starea civila,nu am nici o sansa sa aflu CINE a facut magaria.Puteau sa existe „n ” scenarii sa ma trezesc ca mi se ia copilul ,sa mi se spuna orice ca l-am furat de exemplu sau ca l-am rapit sau what ever.Am epuizat toata gama de injuraturi pe care o stiu am mai si inventat si tot nu  m -am racorit.Neputinta si revolta in fata sistemului care dintr-o trasatura de condei mi-a facut  copilul sa dispara din scripte,sa nu poata  fi tratat,educat,sa nu aiva carte de identitate,pasaport,drept de munca  de fapt drept la viata ,pe care un functionar imbecil i l-a luat  dintr-o miscare de poignet.Fuck romania sau mai bine NU,caci s-ar putea sa-i placa ,sa-i fac un bine,sa se bucure chiar.Imi ramane sa le urez celor vinovati sa treaca prin acelasi calvar  ca si mine,sa dispere,sa ajunga in pragul nebuniei.

4 comentarii

  1. tre sa fii tare, sa ai un psihic strong! Extrapolez acum, dar eu la varsta de 5 ani am fost diagnosticata cu ciroza hepatica, bineinteles de medicii nostri minunati…in realitate, aveam o infectie urinara cu stafilococ auriu! Imagineaza-ti ca biata mama vorbea singura pe strada… Noroc de-o prietena de-a ei nemtoaica care din intamplare este medic pediatru si care, tot din intamplare se afla in tara la vremea aia…Asadar..Romanica te iubim!

  2. @georgiana: cazul tău îmi aduce aminte de faptul că prima mea soție a fost diagnosticată cu tumoare pe uter la Spitalul Municipal, după o ecografie. Nu ne-a venit să cedem. Plângea săraca cu spume. Am fost și la alte controale. De abia AL TREILEA doctor, la un alt spital, fără eco fără nimic, și0a dat seama că de fapt era… gravidă. ”Tumoarea”din ecograie era fiica mea.

Lasă un răspuns

