I’m back

             am revenit acasa dupa ceva peregrinari prin alte zari,in cautarea unui loc  numa’ bun pentru nervii capului si a neuronului meu stingher .Glumesc,am avut  mult de lucru si nici netu’ n-a fost ok pe unde am fost. De la prietena mea Ana am primit o reteta de prajitura „inteligenta”,adica pun ingredientele si ele se separa in timpul procesului de coacere…..pentru prajitura asta desteapta am folosit:8 oua,1l lapte,300gr zahar brun,1p unt(65%),zahar vanilinat,1lgt amoniac alimentar,10/12 lg faina.Se  trece la pregatirea aluatului sau ce-o fi:I-se topeste untul+zaharul+3-4 lg lapte  ;  II-se separa ouale,galbenusurile se freaca cu un praf de sare,albusurile se bat spuma ; se amesteca   I +II  intr-un vas mai mare in care adaugam si laptele ramas,faina,zaharul vanilinat,amoniacul stins. se unge o tava si se varsa compozitia care este  fluida ca un aluat de clatite.Se lasa la cuptor 45 minute.Eu am pus totul intr-o forma ondulata (ca de floare) si a iesit ce o sa vedeti,se pudreaza calda .E grozava de la frigider si cu putina inghetata sau frisca  langa si o ceasca de cafea.                      

Această prezentare necesită JavaScript.

                         un pic de muzica nu cred ca ar strica                                                                 

Această prezentare necesită JavaScript.

Lasă un comentariu