e marti,da!?

        –    am facut o pana ca-n „povesti” stiti voi de care,horror;  –  nu mai am cauciucuri de vara,le voi pune pe cele de iarnaa ;    –      base tine un speech la parlament      (ton suficient si zeflemitor);-ma bucur maximmmm ca traiesc  ,vorba copilului meu  „asta  pentru noi vorbeste?” despre base e vorba                      UPDAT E                         pen’ca-i marti,da,mi-am gasit si oglinda stanga sparta;MULTUMIIIIIIIIIIRI MAXIME   cui a facut asta   si nu a lasat  macar un biletel cu scuze     ,era a patra masina dintr-un lung sir de masini,deci era dificil sa-i spargi oglinda asa elegant …

 

Lasă un răspuns

