da

m-am hotarat sa fac curatenie generala in viata  mea.

din cauza asta am luat  suturi si palme virtuale la greu , fiecare cu parerea lui dar limita suportabilitatii mele a fost depasita

 nu conteaza,m-am HOTARAT

ma simt bine deja

nu-mi mai e frica

am pofta de viata

nu ma simt vinovata

nu vreau sa mai suport consecintele faptelor altora

vreau sa raman verticala, vertebrata,cerebrala nu decerebrata

sa am copii normali, mandri de mama lor si de deciziile ei

m-am imunizat impotriva prostiei si rautatii gratuite

sper sa reusesc asta si cu copiii mei, care nu merita sa  sufere din cauza  lipsei de educatie si bun simt a celorlalti

 

 

 

Lasă un răspuns

