Mi-am mutat sufletul in Iceland

 

 

da, asta am facut, am fugit ca sa nu ma pierd.

            Mi-ai invadat viata ca fiul risipitor al lui Radu Tudoran, te-ai comportat  asisderea: ai furat, ai mintit, ai spoliat,  ai dat  o farama, doar, din tot ce poti si apoi ai disparut cu zambetul meu cu tot. Apari ciclic, pustiesti, invadezi, acaparezi si apoi dispari luand cu tine bucati sangerande din sufletul meu. Te urasc pentru asta la fel de mult pe cat imi doresc sa apari  de neunde,  macar pentru cateva clipe. Toate locurile mele dragi sunt pline de tine, cum vor fi vacantele mele acum?
      Marea mea, plaja mea , viata mea sunt acum rezervatia ta particulara, ai reusit, ma mut in Iceland definitiv cu sufletul.

    http://www.youtube.com/watch?v=pBu_EKugl_Q

       Uiti cat suntem de fragili de fapt chiar daca ne-au crescut solzi si gheare.

1 comentariu

  1. Of,durerile astea din dragoste ,ne macina sufletel in loc sa ne aduca lumina si bucurie.Parca de fiecare data cand incepe o poveste noua te si gandesti ca se va termina.Tocmai aici este problema.Sa nu ne mai gandim din prima clipa ca se va termina pentru ca altele s-au terminat. Sane bucuram di clipa ACEASTA fara se rememoram durerile insuportabile ale despartirilor de dinainte.Stiu cat e de greu.Stim toti cat de tare doare si cum rupe in bucati sufletul fiecare parasire.Dar vine o zi…………..o singura zi cand totul se schimba si schimbarea este la indemana noastra.

Lasă un răspuns

