incerc sa nu-mi stric Zenu’

   Incerc , nush daca reusesc! Mai trec pe aici pe acasa din cand in cand sa mai postez cate o trasnaie, de un an mai nimic interesant . De aproape o luna sunt pieton , nu , nu am facut vreun accident, nu-s nici foarte eco, nici falita nu am ramas, nu mi-am vandut masina, nuuuuuu! O minune de mecanic mi-a distrus-o! Minunat, ce sa zic!? Acum nush cum sa procedez corect, am cateva variante: OPC-u’ ,Garda Financiara, Politia Romana, cativa „baieti ” care sa-l convinga sa-mi restituie piesele luate de pe masina si banii. N-am idee, dar cred ca sa le fac antireclama  e ok .Service AUTOMOTIVE POLITEHNICA DISLIKE, BAD, NEPROFESIONIST.

Lasă un răspuns

